Fortsätter

att visa bilder från Grönlandsresan i takt med att jag går igenom dem.

Det här är två av mina favoriter från den i mitt tycke bästa utflykten på resan, en midnattssolstur ute bland isbergen… jag hade dessutom tyren att sitta uppe på båttaket och njuta av detta färgsprakande skådespel. Vågade inte ens gå ner o hämta kaffe för att vi var rädda att förlora dessa platser på ”första parkett”!!

~ av marieg1 på augusti 6, 2012.

5 svar to “Fortsätter”

  1. Magiskt vackert … brara lite avundsjuk … :-))))

  2. Oh, Marie vilka underbara bilder.

  3. Blev så glad när jag hittade dig och dina fantastiska bilder 🙂

  4. Wow vilket fantastiskt ljus! Förstår att du njuter i fulla drag. Blir riktigt avundsjuk:-)

  5. Underbara bilder du visar upp! Låter spännande med alla projekt också.
    /Per

Kommentera

 
