Öland


Sitter hemma o funderar på vad jag ska göra imorgon – härligt med tomma dagar!!

~ av marieg1 på juli 15, 2012.

6 svar to “Öland”

  1. Gillar skarpt den här bilden. Konstigt att man ofta fastnar för bilder med lite dyster stämning. Känner mig inte så dyster själv;)

  2. Färgskalan tilltalar mig. Enkelheten i bilkompositionen. Stämningen i bilden. Dessa element gör att jag faller pladask för bilden. Jag får vänta lite drygt en vecka till innan jag ska till Öland. En kanonbild enligt mitt tycke och smak.

    Vänligen Mats

  3. Nedrans vilken bra bild Marie!!! Var väldigt länge sedan jag var inne på din blogg. Får bli mer ofta nu :)))

  4. Gillar färgerna och linjerna som stenarna och himlen utgör. Stämningsfullt.

  5. Så himla snyggt och stämningsfullt! Underbar färgskala och komposition.
    /Kerstin

  6. Wow, vilken bild, Marie! Tack och lov för dåligt väder liksom…

Kommentera

 
