Blå Jungfrun…

Här kommer jag få tillbringa några dygn framöver för att göra mitt slutprojekt på NaFo (om nu allt går i lås)! Har iallafall tillstånd från Länsstyrelsen och två dygn på ön att börja med. Problemet är att all förbindelse till ön slutar vecka 33…  Men jag fortsätter nästa år – har tid på mig!
Behöver jag säga att jag är inspirerad!! Ska ut i morgon o reka…

Den här bilden är tagen vid Horns Udde på Öland – tänk att jag hittade dit till slut!!
Det var en magisk kväll…

~ av marieg1 på juli 4, 2012.

9 svar to “Blå Jungfrun…”

  1. Lycka till! Hoppas att allt blir som du tänkt dig. Lite avundsjuk men det går över. Bilden är verkligen magisk, ett underbart ljus och en fantastisk himmel.

    Vänligen Mats

  2. Och en magisk bild blev det! Lycka till med din avslutningsuppgift!

  3. Lycka till med uppgiften! Snygg bild på solnedgången!
    /Birgitta

  4. Underbar bild med siluett av Blå Jungfrun! Solnedgångarna brukar bli magiska vid Horns udde.
    /Kerstin

Kommentera

 
