Dimma…

Fortsätter med bilder från trollsjön (Mullsjö) en tidig morgon med dimma.


Nu blir det Öland några dagar. Ska påbörja mitt examensprojekt… berättar mer om det om någon dag – jag lovar att det är intressant!!!

~ av marieg1 på juli 2, 2012.

4 svar to “Dimma…”

  1. Grattis till en härlig vecka! Nu fick ni verkligen se älvedans! Fina bilder!

  2. Finfina bilder, magiskt och trolskt

  3. Riktigt vackra och John Bauerlika bilder..! Du är så bra på att fånga stämningar i dina foton.

    Tack för grattishälsningen hos mig! Jag är så glad för lilla fölet ♥

    Kram!

  4. Marie! Dina bilder är helt magiska. Jag älskar de två översta. Ha det nu så bra på Öland!

Kommentera

 
