Mullsjö

Är på fotovecka i Mullsjö denna veckan. En fantastisk vecka med  Anders Geidemark som inspiratör. Samtidigt som veckan fortskrider faller bitarna på plats hur jag ska göra mitt examensarbete på NaFo.  Väntar bara på att den sista pusselbiten (och den viktigaste)! ska gå i lås… DÅ ska jag berätta.

Spindelnät från i morse på Ljunghems Kullar.

~ av marieg1 på juni 28, 2012.

7 svar to “Mullsjö”

  1. Äkta pärlor.Så skimrande.

  2. Ångrar allt att jag inte sökte i år… Så skirt och fint pärlnät!

  3. Åh, den här älskade jag!! Så himla läckra färger.

  4. En riktig höjdarbild! Blir nyfiken på projektet.
    /Birgitta

  5. Otroligt tjusigt!

Kommentera

 
