Fåglar…….

Det här blir mitt sista inlägg från Sydafrikaresan… Fåglar! Jag är ingen fågelfotograf och vi såg egentligen inte så mycket fåglar heller, men några!

~ av marieg1 på maj 20, 2012.

5 svar to “Fåglar…….”

  1. Härliga bilder som alltid, särskilt den översta, den var så stämningsfull och läcker..! Kram

  2. Vilken hærlig resa du gjort och så många njutbara bilder! Man længtar dit!

  3. Synd att detta är dina sista afrikabilder. Har njutit av hela serien i alla kategorier. National Geographic klass.
    /James

  4. Vilka underbara bilder från Afrika, njutit av varenda bild du har publicerat. Gamarna fick mig bli påmind då jag var scout, vår patrullgrupp kallades för gamarna 😉 //Lotta

  5. Den här serien har jag missat, mycket bra. Bild #2 på gamarna känns nästan lite utomjordisk med sina lysande prickar till ögon långt ner i vegetationen och vingarna uppställda som beredda till start. Spännande !

Kommentera

 
