Bokskog i höstskrud

En mulen dag kom färgerna fram… bokskogen var alldeles röd!!

~ av marieg1 på november 10, 2011.

9 svar to “Bokskog i höstskrud”

  1. Gillar bilden mycket! Rent och vackert! Fin tonskala! Ha det gott! / Margi

  2. Så vackert! Jag saknar dina blogguppdateringar och bilder, Marie.
    Kram!

    • Tack Karin! Det har inte blivit så mycket foto sista tiden… vi renoverar hemma o det tar all tid o energi… men jag hoppas att det ska bli mer foto framöver – och mer bilder i bloggen. Kommer även att göra en hemsida framöver… Ha det bra Karin. Saknade dig i Vårgårda!

      • Ah, då förstår jag. Jobbigt under tiden man renoverar, men sedan blir det ju fint! Trivs ni bra i nya huset?
        Jag ser fram emot hemsidan och hoppas att vi kan ses på något annat evenemang. Skåne känns lite off i fotosammanhang tycker jag…
        Kram!

  3. Det var en häftig bild!
    /Birgitta

  4. Blev så inspirerad av denna bilden du gjort så jag gjorde en liknande bild idag!
    Häftigt!

    Steffe

  5. Så vackert… Kram, Annette

  6. Härlig höstbild. Fin färgskala som en akvarell.

  7. Så vackert och spännande. Skulle göra sig som tavla på en Canvas…

Kommentera

 
