spegling…

Sista helgerna har bestått av kurs, kurs, kurs… Förra helgen var jag på en Lightroomkurs i Tjuvkil med Patrik Larsson. En helt fantastisk helg!!! Denna helgen är jag på Åland med NaFo o lär mig avancerad photoshop med Kjell Söderlund. Är inte riktigt lika betagen av photoshop som av lightroom… ser inte riktigt att jag egentligen behöver detta… och med facit i hand kunde jag det mesta av detta innan. Men några nya saker har jag snappat upp denna helgen! Nu längtar jag bara UT med min kamera!!!  Nästa helg ska jag iallfall till Bilkyrkogården med bildentusiasterna, min nya lilla bildgrupp i Nässjö… kommer bli trevligt!!Tills dess en spegling…….

~ av marieg1 på oktober 23, 2011.

3 svar to “spegling…”

  1. Underbart härlig bild!!! Jag älskar speglingar 🙂
    Att gå på kurs det är kul… Jag hade tänkt gå en kurs i Elements i höst, men annat kom emellan så jag får ta och göra det till våren istället 🙂
    Ha de gott!
    Kram Maria

  2. Kurs är kul. Var på kurs i Skåne med Patrik helgen som gick. Avancerade tekniker. Den var bra!
    Häftig spegling i din bild.
    /Birgitta

  3. Åh, så spännande tider för dig nu då! 🙂
    Vi ses väl i Vårgårda?
    Kram,
    Karin

Kommentera

 
