Lavskrikor, Fulufjället

En helt galen vecka på jobbet. Mitt liv har bestått av att jobba, äta, sova o jobba igen… svårt att tro att min tjänst bara är 65%. Har alltså inte hunnit tänka på att gå igenom mina bilder från fulufjället. Nu hittade jag iallafall några lavskrikor som vi roade oss med att mata. Inte med prinskorv denna gången, men med bröd.

~ av marieg1 på september 30, 2011.

8 svar to “Lavskrikor, Fulufjället”

  1. Jättefina fågelbilder! Jag tycker du fångat deras personlighet som lite snusförnuftiga.

  2. Riktigt trevlig fågel det där. Härliga färgskalor i bilderna.
    /Jukka

  3. Riktiga sweeties. Jättefina//Veronika

  4. Härliga fåglar dom där lavskrikorna – och fint fångade!

  5. Sååå fina bilder på en superfin fågel! Så liten den ser ut att vara, och oerhört söt…
    Ha de gott!
    Kram Maria

  6. De är ju så fina, lavskrikorna. Jättefina bilder du fick av dem också, de jag har sett vill INTE sitta still länge nog och jag hinner inte med dem när de rör sej :))

  7. Underbara fågelbilder 🙂

  8. Fina bilder du visar här!
    Morgan

Kommentera

 
