Ja!!!

Idag fick jag veta att jag vunnit en tävling som ordnats av vår lokala tidning i samarbete med köpmannaföreningen. Man skulle skicka in sin bästa sommarbild…

Först tänkte jag skippa det helt eftersom det ofta är strandbilder och framförallt bilder på barn eller husdjur som vinner de där tävlingarna… men jag hade ju massor bilder så jag chansade och skickade in en av de bilder som jag gjort i sommar… det var denna bilden.

Idag ringde de från tidningen o berättade att jag var lycklig vinnare till ett presentkort på 2000 kr i en klädaffär som jag verkligen älskar här i stan… (Mathildas fönster)! FANTASTISKT!!! Så jag har svävat på små vita moln idag…. Samtidigt får jag kanske ändra inställning till vår lokala tidning för killen jag fick samtalet av var riktigt trevlig!!

~ av marieg1 på augusti 31, 2011.

10 svar to “Ja!!!”

  1. Så roligt! Grattis! Det är en fantastisk bild så det är helt förtåeligt att du vann.
    /Birgitta

  2. Grattis!! Vad roligt!! Kram, Annette

  3. Värdig vinnare dessutom! Grattis Marie.

    /s.

  4. Oh Grattis 🙂 Vad roligt! Underbar bild!
    Kram
    /Erika

  5. Grattis till vinsten!
    Vacker bild också. Man behöver lite uppmuntran ibland.
    /Per

  6. Grattis till vinsten! En underbart vacker bild är det.
    Hälsningar/SA

  7. Grattis, vad roligt!! Och perfekt att priset var så bra. 🙂
    Kram till dig!

  8. Grattis! 🙂

  9. Stort GRATTIS! Det är du verkligen värd!

  10. Grattis! Jättevacker bild!

Kommentera

 
