drömmar…

Lediga dagar ger utrymme för tankar, funderingar och drömmar…
Har lovat mig själv att ta vara på varenda dag av min semester – det behöver jag!!


Bild från Hjo

~ av marieg1 på juli 5, 2011.

7 svar to “drömmar…”

  1. Ha en underbar semester, Marie! Det är du verkligen värd.
    Känns konstigt att vara här utan dig, men jag hoppas att vi ses på något fotoevent framöver.
    Kram!

  2. Ha en trevlig semester!

  3. Har tittat på dina senaste inlägg, så otroligt vackra bilder! Ha en trevlig semester 🙂

  4. Riktigt vacker bild! Gillar den varmt gröna nyansen…

    🙂 Lasse

  5. Härlig och annorlunde vattenfallsbild, mmm den gillar jag : )

  6. Skön slöja! Ha en trevlig semester och passa på och njut riktigt ordentligt.

  7. Mmm vacker bild! Gillar rörelsen och färgerna är helt enkelt underbara!

Kommentera

 
