Äntligen hemma!!!

Efter en helt fantastisk resa!!! Har haft 6 helt underbara dagar uppe i NordNorge med Alta som utgångspunkt. Det har varit kurs i fågelfoto med NaFo-gänget!! 3 nätter i tält varav två i mer eller mindre ihållande regn… men det är ju Norge vi varit i*ler.
Första kvällen vandrade vi upp på fågelberget där Lunnefåglarna håller till… Trots storm och regn så var det helt fantastiskt att möta dessa fåglar igen!! (Måste nog bara förtydliga rubriken… jag har inte längtat hem, men själva resan tog 2 dygn för oss svenskar – så det var underbart när tåget, exakt efter tidtabell kom in på stationen här hemma)…

…och om ngn från NaFo3 tittar in här; Ett stort TACK för en underbar vecka!!! Ser redan fram emot nästa gång jag får träffa detta härliga gäng!!

~ av marieg1 på juni 10, 2011.

2 svar to “Äntligen hemma!!!”

  1. Men WOW Marie, vilka fantastiska bilder! Jag hade ingen koll på vad lunnefåglar var innan, men nu vet jag. Helt underbara. Ser fram emot fler bilder från resan.
    Kram!

  2. Fina bilder på de roliga, truliga lunnefåglarna! Jag är just nu häruppe och jobbar följt av en veckas fotosemester med min fågelskådande man. Utgångspunkt Kirkenes. Hoppas hitta nåra fina motiv. Roligt det låter med NaFoskolan..

Kommentera

 
