vecka14

I söndags unnade jag mig ännu en paus från flyttkartongerna och åkte ut till mitt blåsipps ställe i Hackareviken. Alldeles blått och ett fantastiskt vårväder… två timmar försvann lätt därute….

Nu är det mesta flyttstöket över o på fredag är det dax för start av NaFo-utbildningen. Det blir en helg i Finland vid skolbänken… men jag hoppas på fint väder för jag vet att det blir lite tid ute i fält åxå.

~ av marieg1 på april 13, 2011.

2 svar to “vecka14”

  1. Ljuvligt!
    Mvh Halina

  2. Härlig vårbild! Hoppas att du fått en bra start på utbildningen 🙂

    /Anna

Kommentera

 
