Vecka 3

Dagens fototur gick till Emån vid Bodafors. Där är det rinnande vatten och ni vet väl vid det här laget att jag har en viss förkärlek för vatten… Gjorde några svartvita bilder med långa tider på isformationer.

~ av marieg1 på januari 23, 2011.

5 svar to “Vecka 3”

  1. Som utsökta smycken ser de ut. Snyggt med det svartvita.
    /Birgitta

  2. hihi, jag skulle skriva precis samma sak som Birgitta! 🙂

  3. Snygga isfigurer och ett rinnande vatten som i den nedre bilden blir till en lite otäck figur som verkar vilja sluka isbiten!
    Gör sig väldigt bra i svartvitt

  4. Så fint balanserade bilder på alla vis!

  5. Dom där illbattingarna är svårfångade både på bild och i fälla. Hos mig har dom under åren tagit sisådär ett hunndratal höns… Dom biter ihjäl allt som rör sig o lägger i en hög för framtiden. Jag gillar dom inte men skulle bli glad om jag kunde ta en så här fin bild på en

Kommentera

 
