15 november

Ska inte skriva något om den här bilden, tänkte precis kasta den men något stoppade mig… lägger upp den o ser om den väcker några tankar hos er… Vad ser ni?
90, 1/3 f32

~ av marieg1 på november 15, 2010.

8 svar to “15 november”

  1. En lite svår bild. Men stämningen skapas vid färgskiftningen tycker jag. Känns som det är något i görningen där inne i skogen. Bra att du sparade den..

    /Niklas

  2. Jag tycker mig se en filur som står nere till höger i bild med armarna öppna, kanske han vill kramas. För visst känns det som det är ”hålligång” i skogen därborta vid ljuset.
    Morgan

  3. Jag ser någon i högra hörnet som är skrämd och springer för livet. Kusligt!

  4. Och den här tänkte du kasta?! Härlig bild…ser också en skepnad…vad denne gör är dock lite oklart…kanske en som dansar av lycka, eller som Morgan säger, någon som vill kramas…eller är det som Karin säger någon som springer? Du kanske vet Marie, du som mötte denna 🙂

  5. Ser snarare något som ”träd” som kommer springande och vill ta sig in i den mörka delen av skogen… bort från elden !! Ja,ja man ser så mycket .. . tur att bilden blev kvar ! Ha de´ Thorsten

  6. Solen precis borta…Äntligen..Bojorna har släppt…!
    /Tomas

  7. Ser Alvernas dans runt träden… Spara den där bilden.
    /P

  8. Det första jag tänker på när jag ser bilden är ”ringdans”…

    Ha det gott, tittar in med jämna mellanrum, älskar dina bilder!

    Kram,
    Tina

Kommentera

 
