29 september

Efter en lååång resa är jag äntligen framme! Tog direkt en tur ner till Grövelsjön. Det har kommit lite snö som ligger kvar framför allt på höjderna. På min tur träffade jag tre andra som åxå kommit upp idag. Dagen avslutades med en god tre rätters middag… nu blir det tidig kväll för i morgon står en tur till Silverfallet på dagens schema.


35 mm, 1/40, f29

~ av marieg1 på september 29, 2010.

Ett svar to “29 september”

  1. Tjabba…

    Där vill jag också vara… SKulle kunna tänka mig att slita ut en hel kamera i fjällen…

    Henke 🙂

Kommentera

 
