16 september

Hösten är här – färgerna börjar skifta i gult och det är helt underbart att göra små utflykter med kameran. Min förkylning är borta (nästan iallafall)! och nedräkningen till Grövelsjöhelgen har börjat. 12 dagar kvar!! Jag håller tummarna för att inte löven hinner blåsa av detta året. Dagens bild blev till när jag var ute o skulle fota fåglar idag…

420 mm, 1/125, f5,6

~ av marieg1 på september 16, 2010.

2 svar to “16 september”

  1. Tjabba…

    Härlig upprepning ! 🙂

    Jag älskar hösten ! Det rä helt klart min favorittid på året… 🙂

    Henke 🙂

  2. Skulle gjerne vært på Grøvelsjøen igjen jeg og, men dette året rekker jeg det ikke. Ønsker deg en god tur!

    Hilsen Eli

Kommentera

 
