Carpe Diem

Inga måsten, inget planerat… Tror att det blir en sväng till Ekomusséet i Bodafors idag. Där är en fotoutställning om hästmannen som jag fortfarande inte sett…  Om molnen stannar kvar på himlen blir det även en fotopromenad där!

Soluppgng i AgiaMarina, Kreta.  Alldeles helt underbart!

~ av marieg1 på juli 14, 2010.

5 svar to “Carpe Diem”

  1. En härlig bild att börja dagen 🙂
    Tusen tack och stor kram
    Halina

  2. Gläd dig till att du får uppleva detta ! Härlig bild ! ha de´ Thorsten

  3. Ojoj, det här är en bild som heter duga…-riktigt smakfullt!
    Utställningen om hästmannen är en riktig höjdare, jag har varit på den och jag tyckte det var rikligt med bilder och bra gjort. Jag gillade även pappret som det var utskrivet på…fast jag vet inte om det är samma utställning iofs…den jag var på var utav Peter Gerdehag.
    Morgan

    • Tack Morgan. Ja, det var samma utställning. Gillade den åxå. Hästmannen är verkligen så mycket ”ivet på landet” det kan bli…
      Tänk när han kom til Sthlm… såg du bilden där han satt på puben med ett glas mjölk… han är underbar!
      /Marie

  4. Vad härligt att vara ledig och inte ha några måsten. Jag börjar se ljuset i tunneln nu med ”bara” 12 arbetsdagar kvar innan semester. 🙂

Kommentera

 
