27 maj

Lyckades hitta ett trådlöst nätverk – så jag passar på att lägga ut dagens bild från Munkängarna på Kinnekulle.
Hade en underbar kväll där med ramslöksdoft, fågelsång och några hjortar…

200 mm, 1/30, f8

~ av marieg1 på maj 28, 2010.

3 svar to “27 maj”

  1. Visst är det ljuvligt tid nu med alla dofter och vilda djur som dyker upp från ingenstans=))
    Härlig smygbild på hjorthinden=)

    Mvh Marie

  2. Jag kan känna doften ända hit, jag kan höra fågelsången och jag är glad över att få ta del av ditt möte i skogen. -Fin bild!
    Morgan

  3. Munkängarna är en alldeles underbar plats. Jag ska åka dit på tisdag och fota 🙂
    Ha de gott!
    /Maria

Kommentera

 
