25 april

Nu blommar det i skogarna. Underbart vackert! Dagens bild blev en bild med rörelseoskärpa.
Solen är på väg ner och stämningen är trolsk.

70 mm, 0,6 s, f20

~ av marieg1 på april 25, 2010.

2 svar to “25 april”

  1. Snygg och läcker bild!
    Jag har försökt mig å det där med att ta bilder på det sättet, men tycker inte att jag lyckats så bra. Får öve mer 🙂
    Ha de gott!
    Kram Maria

  2. Hej ! Har inte varit på din blogg förrut, men efter denna titt kommer jag säkert tillbaka … många trevliga bilder ! Denna skakis, tycker jag var en alldeles speciell bild o ide´. Alltid svårt att göra någt riktigt bra av vitsippsängar, fast de är så vackra … MEN det har du lyckats med ! Ha de´ Thorsten

Kommentera

 
