13 april

Idag har jag fått uppleva något jag aldrig varit med om tidigare. Hittade en bäck där det var 100-tals grodor (jag överdriver inte)! som lekte. Satt där en lång stund med min kamera och efter en stund brydde de sig inte om att jag var där. Vilken syn, vilket ljud!!! Dit kommer jag återvända…

185 mm, 1/200, f4

~ av marieg1 på april 13, 2010.

2 svar to “13 april”

  1. Bra bild, du har verkligen fått grodperspektiv i denna, alltid kul när man hittar några guldkorn.

    /Niklas

  2. Fin bild på grodornas lek!
    Skulle vara kul att få uppleva detta…
    HA de gott!
    /Maria

Kommentera

 
