Mer tranor…

Några fler bilder från mitt besök vid Hornborgarsjön förra veckan. När jag kom dit i gryningen så ösregnade det, efter två timmar gav jag upp o körde till ett annat ställe vid sjön där jag gick en runda. Plötsligt klarnade det upp o solen tittade fram… så jag körde tillbaks till naturum och njöt av att strosa runt där med min kamera ett par timmar till. Trandansen får bli min nya tradition!! Nästa år är jag otroligt sugen på att hyra ett gömsle under ett dygn…

suddiga tranor…

Två dansande tranor – detta var fantastiskt att se!!

På väg…

~ av marieg1 på april 8, 2010.

5 svar to “Mer tranor…”

  1. Den med rörelse i har ett eget uttryck som inte talar om på direkten att det är Hornborgasjön! Men visst är det svårt att inte kapa några tranor på mitten i kanterna av bilden. Gillar bakgrundens ljusa och mörka fält.

    /Anna

  2. Dessa bilder fårn hornborgarsjön är helt underbara!
    Den första sååå läcker med sin oskärpa och de dansande tranorna är ju för härliga.
    Snyggt fotat!
    Ha de gott!
    /Maria

  3. Den översta bilden tilltalar mig mycket med färgerna och som Anna säger med bakgrundens skiftningar.
    Må gott!

  4. Hello.
    – den översta bilden har du gjort riktigt bra!!!

    Tack för att du köpte boken!

    /Mats

  5. Kaveldunet är magnefikt
    Vilken tavla…
    Kramizzz // Lotta

Lämna en kommentar