1 april

Idag blev det äntligen ett besök på Trandansen vid Hornborgarsjön. Jag har haft en underbar förmiddag där tillsammans med alla tranor. Idag var de 9400!!!

200 mm, 1/400, f8

~ av marieg1 på april 1, 2010.

4 svar to “1 april”

  1. Skrev just i en annan blogg om trandasen vid Hornborgasjön! Ett skådespel som är härligt att se men otroligt svårfotograferat och svårt att göra något ”eget”. De tre träden i bakgrunden tycker jag har fin karaktär.
    Glad påsk 🙂

    /Anna

  2. Härlig bild från Hornborgarsjön! På torsdag ska jag åka dit och fota för andra gången. För ett par veckor sedan då jag var där var det bara ca 200 tranor, men nu är det ju betydligt fler. Ska bli riktigt skoj.
    Ha de gott!
    /Maria

  3. Wow här har du lyckats visa mäktigheten och fått massor av intressanta komponenter i en bild som är välkomponerad och spännande. En av de bästa bilder jag sett från Hornborgarsjön.

Kommentera

 
